Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2014 13:15 - Ексклузивно! Бесен скандал в bTV! Цветелин Кънчев крещи на Цветанов:
Автор: georgimarinov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2036 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
CЦветелин Кънчев крещи на Цветанов: Мишок! Аз се върнах оттам, където ти ще отидеш!!! В затвора го очаква такова посрещане, че Яне Янев ще му завиди, заяви ромският лидер пред ПИК image image 09:35 | 10.02.2014 image 44794 image 38 Автор: Ивайло Крачунов       Share  

Грандиозен скандал се разрази преди минути в кулоарите на bTV, научи ПИК от очевидци.

 

На излизане от студиото лидерът на "Евророма" Цветелин Кънчев се засякъл с Цветан Цветанов, който се готвел да заеме мястото си пред водещите. Точно тогава телевизията излъчвала реклами и имало кратка пауза. В този момент Цветанов казал на Кънчев: "Адаш, напоследък много често ме нападаш".

 

В отговор Цветелин Кънчев му изкрещял в лицето: "Ей мишок, какъв адаш си ми ти на мене! Аз се върнах оттам, където ще отидеш ти". Неволен свидетел на екшъна станал депутатът от "Атака" Илиан Тодоров, който загубил ума и дума.

 

"Когато беше министър, ти директно ми произнесе присъда по телевизията. Сега Върховния касационен съд ме оправда окончателно. Сега като заведа дело срещу държавата, ти ли ще плащаш?", попитал на висок тон Кънчев. На което Цветанов отговорил: "Това, което говориш е несериозно". После се оттеглил от телевизията.

 

ПИК потърси за коментар Цветелин Кънчев, който потвърди за словестната си разпра с бившия вътрешен министър и каза пред медията ни: "Да. Казах му тези думи на Цветанов. Искам да му кажа още, че в затвора му готвят такова посрещане, че Яне Янев ще му завиди!".





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgimarinov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1218412
Постинги: 505
Коментари: 859
Гласове: 845
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол